وجود

... loading ...

وجود
وجود
ashaar

لالی و وڈرائونڈاپ

بدھ 07 فروری 2018 لالی و وڈرائونڈاپ

کہاجاتاہے مردسے اس کی آمدنی اورعورت سے اس کی عمرنہیں پوچھنی چاہیے پرجب بات ہواداکارائوں کی تو ہراداکارہ خودکوسولہ سے اٹھارہ سال تک ہی محدود رکھنا چاہتی ہے۔ایسے میں جب پاکستانی اداکارہ ماہرہ خان کوایک مداح کی جانب سے 40 سال کا کہاگیاتووہ حیران پریشان رہ گئیں۔ماہرہ خان کاشماران اداکارائوں میں ہوتاہے جو دیگر فن کاروں کے برعکس سوشل میڈیا پر زیادہ فعال رہتی ہیں اور اپنے چاہنے والوں کے سوالات کا جواب بھی دیتی ہیں۔ٹویٹر پر ماہرہ سے ان کے چاہنے والوں نے مختلف سوالات کیے جن میں کچھ دلچسپ اور کچھ چبھنے والے تھے، ماہرہ نے اپنے تمام پرستاروں کے سوالات کے نہ صرف جوابات دئیے بلکہ کچھ لوگوں کی جانب سے کی جانے والی تنقید کا برا بھی نہیں مانا۔ ماہرہ خان کی عمر کو نشانہ بناتے ہوئے ایک شخص نے کہا انسانیت سے اس وقت اعتبار اٹھ گیا جب 40 سال کی ماہرہ خان کو ڈرامے میں بارہویں کلاس کی طالبہ بنادیا اس سوال کو پڑھ کرپہلے تو ماہرہ کی آنکھیں کھلی کی کھلی رہ گئیں بعدازاں انہوں نے کہا میں 40 سال کی نہیں ہوں تاہم انہوں نے اس بات سے اتفاق کیا کہ انہیں 12 ویں کلاس کی طالبہ کا کرداردینا بہت عجیب تھا۔

اداکارائوں پرمرمنٹے والے نوجوانوں کی دنیاکے کسی بھی حصے میں کمی نہیں ہے اوراس بارے خبریں آئے روزمیڈیا کی زینت بھی بنتی رہتی ہیں ۔اورجب بات ہومنفرداسٹائل کی اداکارہ نیلم منیرکی توپھرظاہران کوپسند کرنے والوں کی تعدادبھی ہزاروں میں ہوگی ۔ لیکن نیلم سے اظہارعشق کرنے میں کوئی پہل نہیں کرسکا۔ ابھی حال ہی میں خبرآئی ہے کہ سندھ سے تعلق رکھنے والے بااثرخاندان کاایک نوجوان نہ صرف نیلم منیرکے آگے دل ہاربیٹھا۔ قصہ کچھ اس طرح رونماہواکہ سکھرسے تعلق رکھنے والے بااثرخاندان کا چشم وچراغ کراچی میں منعقد ہونے والی ایک تقریب میں شریک تھااوراسی تقریب میں نیلم کوبھی مدعوکیاگیاتھابس یہیں سے بات آگے بڑھی ۔ اطلاع ملی ہے کہ یہ نوجوان جلدنیلم منیرکے گھرباضابطہ رشتہ بھجوائے گا۔ اس حوالے نیلم منیرکاکوئی موقف سامنے نہیں آسکا۔ لیکن چند دن قبل اخبارمیں ایک خبرچھپی تھی جس میں نیلم منیرنے کسی پاکستانی نوجوان یااداکارکے بجائے بھارتی اداکار سلمان خان کے لیے اپنی پسندیدگی کا اظہار کیا تھا ۔

ڈراما سیریل ’’دل لگی ‘‘، ’’میرے قاتل میرے دلدار‘‘ جیسے مقبول ترین ڈراموں میں اداکاری کے ذریعے اپنی اداکاری کا لوہا منوانے والی نامور پاکستانی اداکارہ مہوش حیات نے جب بڑی ا سکرین کا رخ کیا تو بڑی بڑی اداکاراؤں کی چھٹی کرادی۔ گزشتہ برس مہوش حیات اور ہمایوں سعید کی فلم ’’پنجاب نہیں جاؤں گی‘‘ بلاک بسٹرفلم ثابت ہوئی تھی جس نے 50 کروڑسے زائد کا بزنس کرکے شوبزحلقوں سمیت سینما مالکان اور ڈسٹری بیوٹرزکو بھی حیران کردیا تھا۔یہی وجہ ہے کہ آج کل سوشل میڈیا پران سے متعلق ایک خبربہت زیادہ وائرل ہورہی ہے کہ مہوش حیات پاکستان کی پہلی وزیراعظم شہید محترمہ بینظیر بھٹو کی زندگی پر بننے والی فلم میں مرکزی کردار ادا کریں گی۔مہوش حیات کی جانب سے فی الحال تو ان خبروں کی تصدیق یا تردید نہیں کی گئی ہے، تاہم سوشل میڈیا پر مہوش کے بینظیر بھٹو بننے کی دھوم مچ گئی ہے۔

دوسری جانب کچھ صارفین کا خیال ہے کہ مہوش حیات بے نظیر بھٹو کے کردار کے لیے بالکل موزوں اداکارہ ہیں اور بینظیر کی تصویر ان سے زیادہ بہتر انداز میں کوئی اور پیش نہیں کرسکتا۔ایک صارف نے کہا کہ انہیں لگتا ہے کہ مہوش حیات اور بینظیر بھٹو کے درمیان بہت زیادہ مشابہت ہے جبکہ کچھ صارفین کی جانب سے ان خبروں پر غصے کا اظہار کیا جارہا ہے۔

راتوں رات پاکستانی فلم ’’بول ‘‘ فلمی دنیامیں متعارف ہونے والی حمائمہ ملک جوبھارتی فلم میں کام کرکے انٹرنیشنل اداکارہ کی چھاپ لگاچکی ہیں لیکن اس کے باوجوداطلاع یہ ہ ے کہ ان کے پاس کوئی قابل ذکر پاکستانی یا بھارتی فلم موجود نہیں ہے ۔ اس کاسبب کچھ بھی ہو سکتا ہے ۔ حال ہی میں ایک نجی چینل کوانٹرویودیتے ہوئے انھو ںنے کہاہے کہ پاکستان میںفلم سازی کاعمل تیزہوگیاہے جلد نئے سینمابھی بننا شروع ہوجائیں گے ۔انھوں نے فلموں کی کامیابی یاناکامی کے حوالے سے کہاکہ میرا کام تو اپنے کردارکوبڑی محنت سے سجانا اورسنوارنا ہے باقی کامیابی اورناکامی کی گارنٹی کوئی نہیں دے سکتا۔

حمائمہ ملک نے کہا کہ پاکستان میں فلمی سفرکا آغاز ہوتے ہی بالی ووڈ سے مجھے فلموں کی آفرز شروع ہوگئی تھیں اوراسی لیے کچھ ہی عرصہ میں دوفلمیں سائن کیں اوران میں کام کیا۔ لیکن بالی ووڈ میں کام کرنے کے بعد مجھے یوں محسوس ہورہا تھا کہ شاید پاکستان میں اس طرح پروفیشنل انداز سے کام کرنے والے لوگ نہ ہونے کے برابرہونگے۔ مگر جب سے میں نے پاکستان میں فلمی صنعت میں کام شروع کیا ہے تو میں خود حیران ہوں کہ پڑھے لکھے نوجوان فلم میکرز ہی نہیں بلکہ ان کی ٹیم میں شامل تمام لوگ اس قدرپروفیشنل دکھائی دیتے ہیں کہ ان کے ساتھ کام کرتے ہوئے بہت کچھ سیکھنے کومل رہا ہے۔

حمائمہ کا کہنا تھا کہ انہوں نے بطوراداکارہ وماڈل بہت سے غیرملکی ڈائریکٹرز، کیمرہ مین اورٹیکنیشنزکے ساتھ کام کیا ہے، اس لیے وہ یہ بات بخوبی سمجھ سکتی ہوں کہ ایک اچھی اورمعیاری فلم بنانے کے لیے صرف جدید ٹیکنالوجی اورسرمایہ ہی درکارنہیں ہوتابلکہ کوئی بھی پروجیکٹ اس وقت بہترنہیں بن پاتا جب تک اس کوبنانے والے لوگ پروفیشنل نہ ہوں۔

ایک سوال کے جواب میں حمائمہ ملک نے کہا کہ بطوراداکارہ میرا کام اپنے کردارمیں حقیقت کے رنگ بھرنا ہے۔ اب اس فلم اور کردار کو کیا رسپانس ملتا ہے، یہ سب پبلک کی پسند پرمنحصر ہے۔ میرا کام تو اپنے کردار کو بڑی محنت سے سجانا اور سنوارنا ہے ۔ باقی کامیابی اور ناکامی کی گارنٹی کوئی نہیں دے سکتا۔ اس لیے میں توبس اپنا کام ایمانداری کے ساتھ انجام دیتی ہوں۔

اداکارہ جیا علی نے کہا ہے کہ بالی ووڈ انڈسٹری سے مقابلہ کرنے کے لیے ابھی ہمیں کم سے کم مزید پانچ سال کا عرصہ درکار ہو گا ،ہماری فلم اندسٹری نیچے سے دوبارہ اوپر کی طرف آرہی ہے اور نئی فلموں کی ریلیز کے ساتھ اس کا گراف بھی بہتر ہوتا جا رہا ہے۔ انہوں نے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پاکستانی سینما انڈسٹری میں بھارتی فلموں کا سحر توڑنے کے لیے مسلسل پانچ سال تک سالانہ 60سے 70فلمیں ریلیز کرنی ہوں گی جس سے پاکستانی فلم انڈسٹری کو فروغ ملے گا اور انڈسٹری اپنا کھویا ہوا مقام دوبارہ حاصل کرنے میں کامیاب ہو جائے گی۔ اس کام کے لیے فرد واحد نہیں بلکہ فلم انڈسٹری سے وابستہ تمام ایسوسی ایشنز کو یکجا ہو کر لائحہ عمل مرتب کرنا ہو گا تاکہ پاکستان میں سالانہ فلمیں بنانے کی تعداد بڑھ سکے۔انہوں نے کہا کہ حکومت کی طرف سے کسی غیبی امداد کی توقع کرنا بے وقوفی ہو گی کیونکہ اگر حکومت فلم انڈسٹری کے ساتھ مخلص ہوتی تو اسکا بحران پانچ سال پہلے ہی ختم ہو چکا ہوتا۔انہوں نے ایک سوال کے جواب میں کہا کہ میں فلم میں کام کرنے سے پہلے ا سکرپٹ کا مطالع کرتی ہوں اور پھر فلم میں کام کرنے کے بارے فیصلہ کرتی ہوں۔

معروف ماڈل واداکارہ ایمان علی نے ہوم پروڈکشن کے تحت فلم بنانے کااعلان کردیا۔ بتایا گیاہے کہ وہ عنقریب اپنی فلم کے پراجیکٹ پر کام شروع کر دیں گی جس کا اسکرپٹ انہوں نے خودتحریرکیاہے اورفلم میں مرکز ی کرداربھی وہ خودنبھائیں گی تاہم ڈائریکشن کی ذمہ داریاں فی الحال کسی کونہیں سونپی گئیں۔توقع کی جارہی ہے کہ ایمان علی فلم کی ہدایات کے لیے شعیب منصورکی خدمات حاصل کریں گی۔ بتایاگیاہے کہ اداکارہ ان دنوں فلم کی کاسٹ فائنل کر رہی ہیں جس میں ان کی چھوٹی بہن بھی اداکاری کے جوہر دکھائیں گی۔

مومنہ مستحسن کوک سٹوڈیو میں نظر آئیں تو یہ وہ لمحہ تھا جب وہ ہمیشہ کے لیے کروڑوں پاکستانیوں کے دلوں میں گھر گئیں اور آج بھی مداح ان کی تصاویر کو دیکھتے ہی رہ جاتے ہیں۔مومنہ مستحسن ایک ’’سٹار‘‘ ہیں لیکن لوگ شائد یہ بھول جاتے ہیں کہ وہ بھی سینے میں ایک دل رکھتی ہیں اور اپنی زندگی اپنی مرضی کیساتھ گزارنے کا پورا حق رکھتی ہیں۔ اگرچہ آج تک لوگوں نے ان کی ہر تصویر اور ویڈیو پر ’محبت‘ ہی نچھاور کی ہے مگر اس مرتبہ انہوں نے اپنی ایک ایسی تصویر شیئر کر دی کہ دیکھنے والوں کو اپنی آنکھوں پر یقین کرنا مشکل ہو گیا۔

اس تصویر میں مومنہ مستحسن ہمیشہ کی طرح بہت خوبصورت نظر آ رہی ہیں لیکن سوشل میڈیا صارفین کی کثیر تعداد کو ان کا سوٹ ہی پسند آیا اور چہرے پر کیے گئے میک اپ کو لے کر ایسی ایسی باتیں کہہ دیں جو اب تک مومنہ مستحسن کو سننے کو نہیں ملی تھیں۔


متعلقہ خبریں


روزانہ 7 سے 8 منٹ کی دوڑ قبل از وقت موت سے بچا سکتی ہے،نئی تحقیق وجود - پیر 11 نومبر 2019

آسٹریلیا کی مشہور وکٹوریہ یونیورسٹی نے نئی تحقیق میں بتایا ہے کہ ہفتے میں ایک مرتبہ 50 منٹ کی دوڑ انسان کو قبل از وقت موت سے بچا سکتی ہے۔غیر ملکی خبر رساں ادارے رنرز ورلڈ کے مطابق ملبورن کی وکٹوریا یونیورسٹی کی تحقیق میں 14 تحقیق کی معلومات کو اکٹھا کیا گیا جس میں 23 لاکھ سے زائد لوگ شامل تھے۔ ماہرین نے نتیجہ اخذ کیا کہ دوڑ صحت کیلئے بے حد مفید ہے اور یہ انسان کے قبل از وقت مرنے کے امکانات یا خطرات کو 27 فیصد تک کم کر سکتی ہے۔خبر رساں ادارے کے مطابق روزانہ 7 سے 8 منٹ کی دوڑ ...

روزانہ 7 سے 8 منٹ کی دوڑ قبل از وقت موت سے بچا سکتی ہے،نئی تحقیق

فیس بک اورٹوئٹرصہیونیوں کے آلہ کار بن گئے،حماس رہ نما وجود - پیر 11 نومبر 2019

اسلامی تحریک مزاحمت حماس نے فلسطینی مزاحمت کے حامی سوشل صحافت کی بندش پر کڑی نکتہ چینی کرتے ہوئے سماجی رابطوں کی ویب سائٹس فیس بک اور ٹویٹرکو شدید تنقید کا نشانہ بنایا ہے۔مرکزاطلاعات فلسطین کے مطابق حماس کے بیرون ملک امور کے انچار محمد نزال نے ایک بیان میں کہا کہ فیس بک اورٹویٹرصہیونی ریاست کی مسلسل طرف داری کرکے اپنی غیر جانب ادارانہ ساکھ کھو چکے ہیں۔ ان دونوں ویب سائٹس کی طرف سے صہیونی ریاست کے خاکوں میں رنگ بھرنے کی کوشش کی جا رہی ہے اوردونوں سوشل نیٹ ورکنگ پلیٹ فارم غاصب ...

فیس بک اورٹوئٹرصہیونیوں کے آلہ کار بن گئے،حماس رہ نما

بغدادی کا کھوج لگانے والا کتا وائٹ ہائوس کا مہمان بنے گا وجود - پیر 11 نومبر 2019

امریکی کارروائی میں ہلاک ہونے والے داعش کے سربراہ ابو بکر البغدادی کا سراغ لگانے والا کتا جلد وائٹ ہائوس کا مہمان بنے گا۔غیر ملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنے ایک بیان میں کہا کہ داعش کے سربراہ ابو بکر البغدادی کا پتہ لگانے میں امریکی کمانڈوز کی مدد کرنے والا ہیرو کتاجلد وائٹ ہائوس کا دورہ کرے گا۔کونن نامی یہ کتا گزشتہ ماہ شمال مغربی شام میں ابو بکر البغدادی کے ٹھکانے پر چھاپہ مارنے کے دوران زخمی ہوگیا تھا جو کہ اب ٹھیک ہو کر دوبارہ واپس آگیا ہے۔امریکی...

بغدادی کا کھوج لگانے والا کتا وائٹ ہائوس کا مہمان بنے گا

نصرت فتح علی خان کا مشہور گانا برباد کرنے پربھارتی میڈیا بالی ووڈ پربرہم وجود - پیر 11 نومبر 2019

شہنشاہ قوال استاد نصرت فتح علی خان کا مقبول گانا ’’کنا سوہنا تینوں رب نے بنایا‘‘ بھونڈے انداز میں ری میک کرکے ایک بار پھر برباد کرنے پر بھارتی میڈیا بالی ووڈ پر ہی آگ بگولہ ہوگیا۔بالی ووڈ میں پاکستان کے مشہور گانے چْرا کرانہیں اپنے انداز میں ری میک کرنے کی روایت بہت پرانی ہے۔حال ہی میں بالی ووڈ فلم ’’مرجاواں‘‘ میں سْروں کے شہنشاہ نصرت فتح علی خان کی مقبول ترین قوالی ’’کنا سوہنا تینوں رب نے بنایا‘‘ کا ری میک شامل کیا گیا ۔ دلچسپ بات تویہ ہے کہ اس قوالی کا بالی ووڈ میں یہ تیسر...

نصرت فتح علی خان کا مشہور گانا برباد کرنے پربھارتی میڈیا بالی ووڈ پربرہم

متحدہ عرب امارات میں طوفانی بارش، دبئی شاپنگ مال زیر آب وجود - پیر 11 نومبر 2019

متحدہ عرب امارات میں طوفانی بارشوں سے دبئی شاپنگ مال زیر آب آگیا، پروازوں کا شیڈول متاثر ہوا جبکہ بیشتر سکولوں میں تعطیل کردی گئی۔ غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق دبئی مال بھی بارش سے شدید متاثر ہوا،بعض حصوں میں رسائو کے باعث مال میں پانی جمع ہوگیا جس سے وہاں موجود لوگوں کو مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔ دبئی مال انتظامیہ کے ترجمان نے ٹویٹر پر کہا کہ پانی کا رساو روکنے کے لیے کام کر رہے ہیں دبئی مال آپریشنل اور صارفین کے لیے کھلا ہے ،طوفانی بارشوں سے سڑکیں زیر آب آگئیں،پروازوں کا ش...

متحدہ عرب امارات میں طوفانی بارش، دبئی شاپنگ مال زیر آب

القاعدہ کے دو اہم رہنمائوں کے بارے میں معلومات فراہم کرنے پر انعام وجود - هفته 09 نومبر 2019

امریکا نے دہشت گرد نیٹ ورک القاعدہ کے دو سینئر رہنماں کے بارے میں معلومات کی فراہمی پر دس ملین ڈالر تک کے انعامات کا اعلان کیا ہے۔ غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق امریکی محکمہ خارجہ کے تحت کام کرنے والے ایک ادارے نے یہ اعلان واشنگٹن میں کیا۔ اس محکمے نے سعد بن عاطف العولقی کے بارے میں معلومات پر چھ ملین اور ابراہیم احمد محمود القوصی کے بارے میں معلومات فراہم کرنے پر چار ملین ڈالر انعام دینے کا اعلان کیا ہے۔ العولقی یمن کے ایک صوبے میں القاعدہ کا رہنما ہے اور امریکا پر حملوں کی...

القاعدہ کے دو اہم رہنمائوں کے بارے میں معلومات فراہم کرنے پر انعام

ایران کے لیے جوہری ومیزائل پروگرام سے ملیشیائیں زیادہ اہم ہیں،برطانوی تھنک ٹینک وجود - هفته 09 نومبر 2019

بین الاقوامی انسٹی ٹیوٹ برائے اسٹریٹجک اسٹڈیز (آئی آئی ایس ایس) نے کہاہے کہ خطے میں پاسداران انقلاب کے ذریعہ قائم کردہ ملیشیا ایران کے لیے اس کے بیلسٹک میزائلوں اور جوہری پروگرام سے زیادہ اہم ہیں۔میڈیارپورٹس کے مطابق لندن میں قائم بین الاقوامی تھنک ٹینک نے اپنی رپورٹ میں لکھا کہ ایران اور امریکا اور خطے کے دوسرے ممالک کی ایران کے ساتھ جاری محاذ آرائی کی وجہ سے تہران کے بیلسٹک میزائل پروگرام اور جوہری پروگرام سب سے اہم ترین امور ہیں۔ مگر تیسرا ایرانی تزویراتی اہمیت کا حامل ...

ایران کے لیے جوہری ومیزائل پروگرام سے ملیشیائیں زیادہ اہم ہیں،برطانوی تھنک ٹینک

بے خوابی فالج اور ہارٹ اٹیک کا خطرہ بڑھا دیتی ہے، نئی تحقیق وجود - هفته 09 نومبر 2019

بے خوابی فالج اور ہارٹ اٹیک کا خطرہ بڑھا دیتی ہے، میڈیارپورٹس کے مطابق یہ بات چین میں ہونے والی ایک طبی تحقیق میں سامنے آئی۔پیکنگ یونیورسٹی کی تحقیق میں دریافت کیا گیا کہ جن لوگوں کو بے خوابی کی شکایت ہوتی ہے، ان میں جان لیوا امراض کا خطرہ بھی نمایاں حد تک بڑھ جاتا ہے۔اس تحقیق کے دوران 5 لاکھ کے قریب افراد کا جائزہ لینے کے بعد دریافت کیا گیا کہ بے خوابی کے شکار افراد میں ہارٹ اٹیک یا فالج جیسے جان لیوا امراض کا خطرہ 20 فیصد تک بڑھ جاتا ہے۔تحقیقی ٹیم میں شامل لی منگ لی نے بتای...

بے خوابی فالج اور ہارٹ اٹیک کا خطرہ بڑھا دیتی ہے، نئی تحقیق

دنیا کے امیر ترین افراد کی مجموعی دولت میں معمولی کمی کا انکشاف وجود - هفته 09 نومبر 2019

دنیا کے امیر ترین افراد کی مجموعی دولت میں پچھلے ایک سال میں معمولی کمی ہوئی ہے ۔غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق یہ انکشاف یو بی ایس اور پی ڈبلیو سی نامی اداروں کی جانب سے جاری کردہ ایک مشترکہ رپورٹ میں کیا گیا ہے۔ سیاسی اور جغرافیائی سطح پر افراتفری اور بازار حصص کی غیر یقینی صورت حال اس کمی کا سبب بنے۔ دنیا کے تمام ارب پتی افراد کی مجموعی دولت میں ایک سال میں 388 بلین ڈالر کی کمی نوٹ کی گئی اور اب ان کی ملکیت مجموعی رقوم 8,539 بلین ڈالر بنتی ہیں۔ مختلف خطوں کے لحاظ سے سب سے ...

دنیا کے امیر ترین افراد کی مجموعی دولت میں معمولی کمی کا انکشاف

امریکی صدر کو ٹرمپ فائونڈیشن کی وجہ سے 20لاکھ ڈالر جرمانے کی سزا وجود - هفته 09 نومبر 2019

امریکی شہر نیو یارک کی ایک عدالت کے جج نے صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے خلاف دو ملین ڈالر جرمانے کا حکم سنا دیا ہے۔غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق مین ہیٹن کی اس عدالت نے یہ سزا ڈونلڈ جے ٹرمپ فانڈیشن نامی امدادی تنظیم کے غلط استعمال پرسنائی۔ اس تنظیم سے منسلک رقوم سن 2016 میں صدارتی الیکشن کی انتخابی مہم کے دوران استعمال کی گئی تھیں۔ صدر ٹرمپ کو ہدایت کی گئی ہے کہ وہ جرمانے کے یہ رقم آٹھ مختلف غیر سرکاری تنظیموں کو ادا کریں۔

امریکی صدر کو ٹرمپ فائونڈیشن کی وجہ سے 20لاکھ ڈالر جرمانے کی سزا

تمباکو نوشی سے ڈپریشن میں اضافہ وجود - هفته 09 نومبر 2019

ایک تحقیق میں کہاگیا ہے کہ تمباکو نوشی کرنے والے افراد میں ڈپریشن اور دماغی بیماری (شیزوفرینیا) کے خطرات میں بھی اضافہ ہو جاتا ہے۔برسٹل یونیورسٹی کے ماہرین کے مطابق تمباکو نوشی کرنے والے افراد میں ذہنی امراض کے خطرات بڑھ جاتے ہیں۔تحقیق میں تقریباً ڈیڑھ لاکھ افراد شامل تھے، ماہرین نے بتایا کہ ا بھی یہ بات ثابت نہیں ہوئی کہ تمباکو نوشی ڈپریشن کا باعث بنتی ہے تاہم انہوں نے خبردار کیا ہے کہ تمباکو نوشی کے ڈپریشن کے ساتھ تعلق کے حوالے سے انہیں کافی ثبوت ملے ہیں۔تحقیق کا نتیجہ جنرل...

تمباکو نوشی سے ڈپریشن میں اضافہ

نیٹو اتحاد بستر مرگ پر پڑا ہے،حیثیت ختم ہو کر رہ گئی ہے ،فرانسیسی صدر وجود - هفته 09 نومبر 2019

فرانسیسی صدر عمانویل میکروں نے کہا ہے کہ شمالی اوقیا نوس کے ممالک کے فوجی اتحاد نیٹو کی حیثیت ختم ہو کررہ گئی ہے اور وہ یہ اتحاد بستر مرگ کی حالت میں ہے۔ یہ مناسب نہیں کہ امریکا نیٹو کے معاملات میں مدخلت کرے۔غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ہمیں اب یہ واضح کرنا ہوگا کہ نیٹو کے اسٹریٹجک اہداف کیا ہیں۔ میکروں نے کہا کہ دسمبر کے اوائل میں لندن میں نیٹو کے اجلاس سے قبل یورپ کے دفاع کی ایک کمک لانے کا مطالبہ کیا گیا ہے۔صدر میکروں نے کہا کہ...

نیٹو اتحاد بستر مرگ پر پڑا ہے،حیثیت ختم ہو کر رہ گئی ہے ،فرانسیسی صدر

مضامین
پا شا احمد گل شہید اسلامی مزدور تحریک کا سچا سپاہی
(عطا محمد تبسم)
وجود جمعرات 07 نومبر 2019
پا شا احمد گل شہید اسلامی مزدور تحریک کا سچا سپاہی <br>(عطا محمد تبسم)

دھرنے کی آکاس بیل۔!
(راؤ محمد شاہد اقبال)
وجود جمعرات 07 نومبر 2019
دھرنے کی آکاس بیل۔!  <br>(راؤ محمد شاہد اقبال)

سیاسی چور۔(علی عمران جونیئر) وجود جمعرات 07 نومبر 2019
سیاسی چور۔(علی عمران جونیئر)

مولانا فضل الرحمن اور مسئلہ کشمیر
(حدِ ادب...انوار حسین حقی)
وجود پیر 04 نومبر 2019
مولانا فضل الرحمن  اور مسئلہ کشمیر  <BR>(حدِ ادب...انوار حسین حقی)

جسٹن ٹروڈو کی جیت یا مودی سرکارکی ہار؟
(سیاسی زائچہ..راؤ محمد شاہد اقبال)
وجود پیر 04 نومبر 2019
جسٹن ٹروڈو کی جیت یا مودی سرکارکی ہار؟ <BR>(سیاسی زائچہ..راؤ محمد شاہد اقبال)

طالبان تحریک اور حکومت
(جلال نُورزئی) قسط نمبر(7)
وجود هفته 02 نومبر 2019
طالبان تحریک اور حکومت <br> (جلال نُورزئی) قسط نمبر(7)

سخت فیصلے کا سیزن۔۔
(علی عمران جونیئر)
وجود هفته 02 نومبر 2019
سخت فیصلے کا سیزن۔۔ <br> (علی عمران جونیئر)

سیاسی اختلاف اور شہریت کی منسوخی
(جلال نُورزئی)
وجود بدھ 30 اکتوبر 2019
سیاسی اختلاف اور شہریت کی منسوخی<br>(جلال نُورزئی)

آٹھ آنے کا بچہ۔۔
(علی عمران جونیئر)
وجود بدھ 30 اکتوبر 2019
آٹھ آنے کا بچہ۔۔<br> (علی عمران جونیئر)

ڈکیتی!!!... (شعیب واجد) وجود پیر 28 اکتوبر 2019
ڈکیتی!!!... (شعیب واجد)

’’کُرد کارڈ ‘‘عالمی طاقتوں کے ہاتھ سے پھسل رہا ہے؟
(سیاسی زائچہ..راؤ محمد شاہد اقبال)
وجود پیر 28 اکتوبر 2019
’’کُرد کارڈ ‘‘عالمی طاقتوں کے ہاتھ سے پھسل رہا ہے؟<br>(سیاسی زائچہ..راؤ محمد شاہد اقبال)

جامہ عریانی کا قامت پہ مری آیا ہے راست
(ماجرا۔۔محمد طاہر)
وجود بدھ 16 اکتوبر 2019
جامہ عریانی کا قامت پہ مری آیا ہے راست <br>(ماجرا۔۔محمد طاہر)

اشتہار