وجود

... loading ...

وجود
وجود
ashaar

نیوزی لینڈ کے دلنشیں مناظر

اتوار 10 جنوری 2016 نیوزی لینڈ کے دلنشیں مناظر

جب جوہان لولوس اکتوبر 2014ء میں نیوزی لینڈ آئے تھے تو ان کا واحد ہدف تھا ملک بھر کا سفر کرنا اور نت نئی جگہیں تلاش کرنا۔ پھر انہوں نے اگلے 10 میں جو کچھ کیا، وہ ان کے تصور سے بھی کہیں زیادہ تھا۔ انہوں نے اس خوبصورت ملک کی ایسی ایسی تصویریں نکالی ہیں جنہیں دیکھ کر کشمیر والا شعر نیوزی لینڈ کے نام کرنے کا دل کرتا ہے کہ ‘گر فردوس بر روئے زمین است’۔ خاص طور پر نیوزی لینڈ کے جنوبی جزیرے پر واقع جھیل واناکا تو شاید ہے ہی اس لیے کہ تصویر کشی کی جائے۔

لولوس کا کہنا ہے کہ میں نیوزی لینڈ سے فوٹوگرافی کا ایسا تجربہ لے کر جا رہا ہوں، جو پہلے میرے پاس نہیں تھا۔ اب میں آسٹریلیا واپس جاؤں گا جہاں میں نے نیوزی لینڈ آنے سے پہلے ایک سال گزارا تھا اور اب وہاں کی خاک چھانوں گا اور ان مناظر کو دوبارہ قید کروں گا، ان نئی آنکھوں سے جو نیوزی لینڈ سے حاصل کی ہیں۔ لولوس نے نیوزی لینڈ کے سفر میں تقریباً ساڑھے 15 ہزار میل کے علاقے کا احاطہ کیا، جس میں ان کے اندازوں کے مطابق نیوزی لینڈ کا ہر علاقہ شامل ہے، البتہ ایک خطے کا وہ سفر نہ کر سکے۔ شمالی جزیرے کا مشرقی ساحل۔ کہتے ہیں کہ مجھے بہت افسوس ہے کہ وہاں جانے کا وقت نہیں مل سکا، لیکن اب وہ نیوزی لینڈ دوبارہ واپس آنے کی وجہ بنے گا۔

بیلجیئم سے تعلق رکھنے والے لولوس نے 2013ء میں اپنے عالمی سفر کا آغاز کیا تھا۔ نیوزی لینڈ کے سفر میں کھینچی گئی چند تصاویر آپ یہاں دیکھ سکتے ہیں:

Wanaka

Hokitika_Gorge_Westland

Lake_Wanaka

Hooker_Lake_and_Mt_Cook

Franz_Josef_Glacier_Westland_Tai_Poutini_National_Park

Aoraki_Mt_Cook_National_Park

Southern_lights_Wanaka

Cardrona_ski_resort

Mt_Aspiring

Mt_Ruapehu_Tongariro_National_Park

Moke_Lake_Queenstown

Lake-Rotoiti_Nelson_Lakes_National_Park

Roys_Peak_Wanaka

Mt_Ngauruhoe_Tongariro_National_Park

Lake_Wanaka_feat


متعلقہ خبریں